Üdvözöllek a honlapomon!

ÜDVÖZÖLLEK A HONLAPOMON!
Kezdő ,,titán'' weboldala, képekkel és egyebekkel. :)
 
 
        Hát, hogyan is kezdjem...körülbelül 2,5 kezdődött minden.Azóta vagyok  ,benne' komolyabban a számítástechnika világába. Ez idő alatt rengeteg mindent megtanultam, elsajátítottam. Régi álmom, hogy      programozó ill. animáló legyek. 3 hónappal ezelőtt még nem volt alkalmam kipróbálni komolyabb programokat,  de azóta már  sikerült hozzájutnom középkategóriás laptophoz amelyen szépen futnak a kedvenc programjaim,  mint pl.; 3Ds Max, Cinema 4D, Sweet home 3D  és még számtalan Adobe ,termék'. Hogy rátérjek a lényegre,  amit az oldalam is mond..hogy is kezdődött a fotózás? Egyszer elmentem sétálni a falunkat körbevesző hegyre.  Egy szarvasbogarat láttam a sziklán, gondoltam lefényképezem. Előtte mindig olyan homályos, bemozdult  képeim voltak, de annyira tetszett az a bogár, hogy mindenáron akartam róla egy jó képet, így ,,körbenéztem'' a  telefonom kamerabeállítási lehetőségek között. Aztán valahogy sikerült róla egy olyan képet készítenem hogy  csak a csápján volt a fókusz. Magamban mondtam...Ezt ki kell próbálnom máson is. Játszadoztam egy keveset a  makrófotózással, amiről akkor még szerintem fogalmam sem volt mi az. A 2. téma amivel próbálkoztam az  árvalányhaj volt. Ekkor készült az első olyan képem, amit közzé tettem a facebookomon. Aztán napról napra  próbálkoztam egyre többet a képekkell. A hegyen készült kép után kb 1 hónapra rá létrehoztam facebookon egy  fotóalbumot, ide töltögettem fel a képeket. Úgymond véletlen kezdtem el fotózni?! :) Sokszor azt nézem, hogy az  első képem még a mostaniaknál is sokkal jobb.  
 Egyenlőre ennyi jutott eszembe. 
 
 Ez lenne a kép amiről itt beszélek: